Hollywood-stjernen Jennifer Aniston dukker nok en gang opp på tur med Emirates A380 i en ny global kampanjefilm for selskapet.

Foto: Emirates

Foto: Emirates

Filmen følger opp suksessen av den første Emirates reklamen med Jennifer Aniston som ble lansert i fjor. En kampanjefilm som fikk mye oppmerksomhet og raskt ble en viral hit.

I likhet med den første reklamefilmen møter vi Jennifer med hennes særegne personlighet, klassiske stil og et snev av humor mens hun viser frem Emirates A380. Etter en tur innom flyets Shower Spa oppdager hun Cooper, en nysgjerrig gutt som leker i hennes private suite på Emirates First Class.

De snakker hyggelig sammen og blir bedre kjent mens de går ned til Emirates Business Class kabin og Onboard Lounge. Sittende på trappa mellom øvre og nedre dekk på flyet forteller Cooper Jennifer om sitt store ønske om å bli pilot – på akkurat “dette flyet”, også peker han på sitt modellfly av Emirates A380.

I Economy Class blir Cooper endelig gjenforent med sine ganske overaskede foreldre hvor Jennifer velger å bli sittende sammen Cooper og nyte Emirates iceunderholdningssenter. På slutten av filmen ser vi at Coopers mamma som koser seg i en privat suite på First Class etter å ha byttet plass med Hollywood-stjernen.

Se filmen her:

– For et år siden, da vi lanserte vår første reklamefilm med Jennifer Aniston, ble vi overveldet av hvilket viralt fenomen den ble i sosiale medier. Humoren traff publikum over hele verden, annonsen ble sett av millioner av mennesker og engasjerte tusenvis av samtaler. Fans av både Emirates og Jennifer elsket hennes uanstrengte sjarm og humor, og satte pris på en historie som ikke lignet flyselskapets tradisjonelle annonser, forteller Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand.

Foto: Emirates

Foto: Emirates

Reklamefilmen ble regissert av bransjeveteran og Oscar-nominerte Bryan Buckley, som er anerkjent for sine mange Super Bowl reklamefilmer. Manuset og det kreative konseptet var et samarbeid mellom Buckley og Emirates eget reklameteam, og produsert i samarbeid med The WPP Group.

– Vi blir nedlesset av forespørsler om å få se Jennifer igjen. Hun har en varig, universell appell som er sofistikert, men med bena godt planet på jorden – som er en veldig god match med vår merkevare. Den nye reklamefilmen klarer å fange den eksakte gleden, spontaniteten og glamouren man får ved å fly med Emirates, og vi er sikre på at publikum vil oppleve den filmen like minneverdig som den første, sier Boutros. 

 

Ingen flere artikler