Designet til Norwegian fra starten med 737-operasjoner - her i 2002 (FOTO: HANS O. NYBORG)

Norwegian skal skifte haledesign på flyene sine, her har vi oppsummert hvordan designet har endret seg og blitt benyttet på forskjellige måter gjennom årene.

Designet til Norwegian fra starten med 737-operasjoner – her i 2002 (FOTO: HANS O. NYBORG)
I 2004 kom en annen variant av haleheltene, uten Real Norwegian, som her med Helge Ingstad. (FOTO: HANS OLAV NYBORG)

I 2005 overtok selskapet ett fly fra et annet selskapet og valgte å fly uten halehelt men med en blå hale i lengre tid. (FOTO: HANS OLAV NYBORG)
I 2005 hadde selskapet også denne karen på halepartiet, som kandidaten (FOTO: HANS O. NYBORG)
Vi fortsetter med 2005 og World Tour i sandvolleyball som fikk prege halepartiet til Norwegian (FOTO: HANS OLAV NYBORG)
Med vintersesongen rundt hjørnet i 2005 kom også halen i bruk for promotering av skidestinasjoner. (FOTO: HANS O. NYBORG)
2006 lanserte Norwegian reklameflyene med først ut Silver Fripolise som fikk dette haledesignet (FOTO: HANS OLAV NYBORG)
I 2007 kom denne varianten – Den fleksible måten å reise på – (FOTO: HANS O. NYBORG)
I 2007 nok et reklamefly med Network Norway på halepartiet (FOTO: HANS O. NYBORG)
I 2007 kom også dette flydesignet med ACTA som kunde. (FOTO: HANS O. NYBORG)
Samme år ble også det aller første flyet med Unicef lansert hos Norwegian, en tradisjon selskapet har hatt frem til nå. (FOTO: HANS O. NYBORG)
I 2008 ble den aller første Boeing 737-800 innleid, og halepartiet fikk en liten justering. (FOTO: HANS O. NYBORG)
En liten oppdatering av haleheltene fulgte så i 2008 med små justeringer. (Foto: Hans O. Nyborg)
I 2009 kom den første egen innkjøpte 737-800, med oppdatering og nyere design på haleheltene med blåfarge bak. (FOTO: HANS O. NYBORG)
Med introduksjon av 787 Dreamlinere hos Norwegian fikk halepartiene nok en finjustering hvor det blå bak heltene nå hadde fått hvite pixler på seg. (Foto: HANS OLAV NYBORG)