Her ser du noen av de mange flyselskapene som siden 1990 har forsvunnet fra norsk luftfart. Da mener vi flyselskap som har trafikkert norske flyplasser, med vekt på nordiske flyselskap.

Color Air (1998) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Braathens SAFE (2001) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Sterling European (2002) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Britannia Airways AB (2002) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Air Botnia (2001) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Artic Air (2002) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Premiair (1999) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Sterling Airlines (1990) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Vildanden (2006) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Snowflake (2003) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Coast Air (2003) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
ScanCon (2002) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
MyTravel Airways (2002) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Cimber Air (2003) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Islandsflug (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
FlyNordic (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Falcon Air (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Kato Air (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Nordic Airlink (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Nordic Leisure (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
Air Finland (2004) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
SweFly (2005) (Foto: Hans O. Nyborg/hangar.no)
ANNONSE
Forrige artikkelEuropa kan bli like tomt for fly som under askeskyene i 2010
Neste artikkelKastrup skal bruke to rullebaner til parkering av fly