9.7 C
Oslo
24/09/20
Hangar.no
Illustrasjon

Japan Airlines innfører setekart for å unngå skrikende babyer

Flyselskapet Japan Airlines har lansert sin nye service «Smile Support», som blant annet gir reisende muligheten å se et setekart hvor passasjerer med babyer er plassert. På denne måten kan andre reisende som er ute i god tid sørge for å sette seg så langt unna skrikende babyer som mulig.

Flyselskapet ANA – All Nippon har også hatt den samme typen tjenesten i en periode nå. Flere reisende har gitt uttrykk for at de setter stor pris på å få vite hvor i flyet det er potensielt skrikende unger, noe som kan bli forstyrrende på en lengre flytur over ti-tolv timer.

I følge Channel Asia har også det nye tilbudet fått noen til å kommentere i mot dette. Blant annet er det nå forslag om å merke ut seter der passasjerer som drikker for mye, spiser høylytt eller lukter av dårlig renslighet er noe som burde innføres.

Andre nyheter

Kjøper 24 Boeing 757-200

Hans Olav Nyborg

Siste: Lufthansa Airbus A380 er historie

Hans Olav Nyborg

Må sette 115 Boeing 737 på bakken som følger av vektproblem

Hans Olav Nyborg

Våre nettsider benytter cookies (informasjonskapsler) for å forbedre opplevelsen din av nettsidene ved at vi lærer mer om måten du bruker innholdet vårt på. Det kan f.eks. skje ved at en cookie «husker» innstillingene til neste gang, som visningsspråk på siden, og at sidene lastes raskere. Dette er standard internett-teknologi som de aller fleste nettsteder benytter. Ved å bruke nettsidene våre, samtykker du i at vi kan sette informasjonskapsler i din nettleser. Vi lagrer ikke informasjon som kan identifisere deg personlig gjennom dette. OK Les mer