Illustrasjon

Flyselskapet Japan Airlines har lansert sin nye service “Smile Support”, som blant annet gir reisende muligheten å se et setekart hvor passasjerer med babyer er plassert. På denne måten kan andre reisende som er ute i god tid sørge for å sette seg så langt unna skrikende babyer som mulig.

Flyselskapet ANA – All Nippon har også hatt den samme typen tjenesten i en periode nå. Flere reisende har gitt uttrykk for at de setter stor pris på å få vite hvor i flyet det er potensielt skrikende unger, noe som kan bli forstyrrende på en lengre flytur over ti-tolv timer.

I følge Channel Asia har også det nye tilbudet fått noen til å kommentere i mot dette. Blant annet er det nå forslag om å merke ut seter der passasjerer som drikker for mye, spiser høylytt eller lukter av dårlig renslighet er noe som burde innføres.

ANNONSE
Forrige artikkelLATAM forlater Oneworld-alliansen
Neste artikkelAirbus tvunget til å kutte kostnader i produksjonen av Airbus A220