Norwegian vant pris for fordelsprogrammet sitt

Norwegians fordelsprogram, Norwegian Reward, er kåret til flybransjens beste fordelsprogram i Europa og Afrika under prestisjetunge Freddie Awards.

I følge flyselskapet ble det også seieren i kategoriene beste kundeservice og beste markedskampanje. Freddie Awards er blant reiselivsbransjens internasjonalt mest anerkjente prisutdelinger.

Norwegian stakk av med Freddie Awards i kategoriene «Årets fordelsprogram», «Beste kundeservice» og «Beste markedskampanje» for Europa og Afrika. Norwegian var nominert i hele seks kategorier. Freddie Awards er den største internasjonale prisutdelingen for fordelsprogrammer innen reiselivsbransjen, og seremonien gikk av stabelen i Washington D.C. i USA.

– Det er stor stas å vinne priser under Freddie Awards. Prisene er stemt frem av medlemmene våre, så dette er virkelig en anerkjennelse av vårt lojalitetsprogram. Vi jobber hele tiden for å tilby våre medlemmer størst mulig verdi i lojalitetsprogrammet og setter spesielt stor pris på at denne utmerkelsen kommer samtidig som vi i disse dager lanserer vårt fornyede Reward-program, sier May Haukedahl Wilson, direktør for Norwegian Reward.

Nye fordeler og større fleksibilitet for Norwegian Reward-medlemmer

Nå fornyes Norwegian Reward med samme formål som tidligere – å gi Norwegians passasjerer en billigere og enda mer sømløs flyreise. Opptjening av CashPoints og fordeler utgjør fortsatt kjernen i programmet. Jo oftere Reward-medlemmer velger å fly med Norwegian, jo flere fordeler får de. De som flyr ekstra ofte vil fremover få enda flere fordeler å velge mellom.

– Medlemmene våre har sagt at fordelene de selv kan velge mellom er blant de viktigste godene i Reward-programmet. I tillegg til større fleksibilitet ved valg av fordeler, kan medlemmer nå også velge gratis håndbagasje som en fordel, sier Haukedahl Wilson.

Norwegian Reward har vunnet «Årets program» på Freddie Awards, hovedprisen i Europa & Afrika-kategorien, fire ganger tidligere. I 2020 vant Reward i kategorien «Beste kampanje» for adventskalenderen, samt «Beste kundeservice» og «Beste lojalitetskredittkort». Gjennom årene har Reward også vunnet flere andre priser.

ANNONSE
Forrige artikkelSwedavia søker etter partnere for et langsiktig joint venture
Neste artikkelEmirates åpner ‘City Check-In’ i finansdistriktet i Dubai