Rundt 4500 EuroBonus-kunder har meldt seg på i kampen om få legge ut på en reise med ukjent destinasjon. SAS lanserte i dag Destination Unknown som bare den første timen nådde 1000 registrerte entusiaster.

– Jeg er entusiastisk for dette konseptet, og overbevist om at mange reisende – som jeg – er begeistret for ideen å dra til en ukjent destinasjon. Muligheten til å legge ut på et slikt eventyr, sammen med andre entusiastiske reisende, og muligheten til å få nye venner underveis, er morsom. SAS står for tillit og kvalitet, og vi lover passasjerene et reiseminne for livet, sier Paul Verhagen, EVP og Chief Commercial Officer i SAS.

Alle seter på flyvningen er reservert for SAS EuroBonus-medlemmer og kan bare kjøpes med EuroBonus-poeng. Destination Unknown-billetter er alle såkalte biofuel-billetter.

5. april møtes SAS EuroBonus-medlemmer på Københavns lufthavn, klare til å gå om bord. Reisen finner sted mellom 5.-8. april og de reisende får ikke vite hvor de skal før de er i luften, skriver selskapet i en pressemelding mandag.

SAS skal bruke god gammeldags loddtrekning for å avgjøre hvem som får bli med på turen.

I følge det danske nettstedet Check-in har både Lufthansa og Qantas gjennomført samme typen stunt tidligere.

ANNONSE
Forrige artikkelEtter 50 års tjeneste er flytårnet i Svolvær revet og historie
Neste artikkelSvakere resultat for Avinor i fjor