Det nye norske flyselskapet Norse Atlantic Aiways avslørte i dag hvordan flyene skal se ut med dekor på seg. Samtidig oppdaterer selskapet planene for oppstarten.

Norse presenterte i dag dekoren og den grafiske profilen selskapet skal ha inkludert logoen og elementer i merkevaren. Et lite internt team og et lokalt byrå har utviklet den første delen av merkeidentiteten.

-I likhet med nordmennene som reiste og utforsket verden med sine toppmoderne langskip, vil Norse Atlantic Airways gi folk muligheten til å utforske andre kontinenter ved å tilby rimelige flyreiser ombord på moderne og mer miljøvennlige Boeing 787 Dreamliners, sier administrerende direktør Bjørn Tore Larsen.

Selskapet tror at etterspørselen etter transatlantiske reiser vil være tilbake i slutten av første eller andre kvartal, og regner med at alle de 15 Boeing 787 Dreamliners -flyene vil fly kunder mellom Europa og USA neste sommer.

-Vi tror sterkt på at det er behov for et nytt og innovativt flyselskap som betjener det interkontinentale markedet med lav kostnad, med moderne, mer miljøvennlige og drivstoffeffektive fly etter hvert som verden åpner seg gradvis. Planene våre er i rute og driften starter når reisebegrensningene oppheves og etterspørselen etter transatlantiske reiser er tilbake, sier Larsen

ANNONSE
Forrige artikkel2,3 millioner passasjerer hos Avinor i juli
Neste artikkelNorse Atlantic forventer «take-off» i slutten av første, eller begynnelsen av andre kvartal 2022