1.3 C
Oslo
22/01/21
Hangar.no

SunClass Airlines og Ving Reiser får ny logo og profil

 I dag skriver Ving et nytt kapittel i sin over 60 år lange historie ved å lansere en helt ny identitet og merkevarestrategi, med fokus på flere personlige opplevelser, større valgfrihet og enkelhet, men fortsatt med den samme tryggheten som følger med å reise med Nordens ledende turoperatør.

Etter et svært utfordrende år begynner vi nå å se et trendbrudd med flere positive signaler, blant annet vaksinenyheter. Lengselen etter å reise er stor, og etterspørselen øker nå frem mot våren og sommeren 2021. Vi velger å satse oss ut av krisen og investere i fremtiden. Den nye identiteten vår er ikke bare en utvendig oppgradering, men bemerker også at en reise alltid er unik for hver kunde, og at ønsker og behov skiller seg fra person til person. Med alle fordelene en pakkereise gir kundene våre, skal vi fortsette å skape enda flere personlige reiseopplevelser, og i kombinasjon med markedets tryggeste vilkår, ønsker vi å gi gjestene våre de beste forutsetningene for en herlig ferie, sier Marie-Anne Zachrisson, Country Manager for Ving Norge.

Den nye logoen for Ving reiseselskap

Merkevaresymbolet «Waves of well-being» handler kort og godt om de mulighetene som kundene har til å finne sin egen reise som gjør at de føler seg bra, skriver selskapet i en pressemelding. Vings klassiske oransje farge beholdes i den nye logoen og vil møte kundene under hele reisen – på hotell, fly og busser.

Det første flyet til Sunclass Airlines blir malt med den nye logoen allerede 18. desember. 

For å være relevante både i dag og i fremtiden, må vi forvalte arven vår, med den trygghet som følger med, og samtidig gjøre det vi er best til – å utvikle produkttilbudet vårt. Som den eneste store og rent nordiske turoperatøren, kan vi tilpasse oss etter behovene til de nordiske ferierende, og med sikre eiere i ryggen står vi på solid grunn. Etter et år med tusenvis av kansellerte turer og berørte reisende ser vi tydelig at flere nå etterspør en pakkereise med en trygg turoperatør som tar ansvar for hele reisen, uansett hva som skjer, fortsetter Zachrisson

Andre nyheter

Luxair starter opp rute til Oslo

Sebastian Ellefsen Burmo

Bekreftet: Qatar Airways kvitter seg med halvparten av A380-flyene

Redaksjonen

SAS-sjefen slutter i selskapet

Redaksjonen

Våre nettsider benytter cookies (informasjonskapsler) for å forbedre opplevelsen din av nettsidene ved at vi lærer mer om måten du bruker innholdet vårt på. Det kan f.eks. skje ved at en cookie «husker» innstillingene til neste gang, som visningsspråk på siden, og at sidene lastes raskere. Dette er standard internett-teknologi som de aller fleste nettsteder benytter. Ved å bruke nettsidene våre, samtykker du i at vi kan sette informasjonskapsler i din nettleser. Vi lagrer ikke informasjon som kan identifisere deg personlig gjennom dette. OK Les mer