Reiseselskapet TUI har ansatt ny salgssjef og kommunikasjonssjef. Salgssjef Anya Tonn har vært en del av TUI-laget siden mars, mens Anne Mørk-Løwengreen kom inn som ny kommunikasjonssjef for bare få uker siden. Begge to trekker fram det gode arbeidsmiljøet hos den nye arbeidsgiveren. 

– Her har vi virkelig blitt tatt i mot med åpne armer. Alle er utrolig hjelpsomme og gjør det de kan for at alle skal lykkes med sine oppgaver. Denne gjengen er på mange måter som en stor jobbfamilie, sier salgssjef Anya Tonn. 

Tonn er nærmest født inn i bransjen. Faren hennes startet cruiseselskapet Ask Mr Cruise på 80-tallet. Etter hvert overtok Anya som eier og daglig leder. Selskapet ble etter hvert kjøpt opp. Anya hadde nøkkelroller i de ulike selskapene. Sist ut i Escape Travel før hun valgte TUI. 

– Det er veldig spennende å jobbe sammen med kolleger over hele verden for å skape de beste reiseopplevelsene. Det har vært en takknemlig oppgave foreløpig. Vi har satt inn ekstra flykapasitet for å møte den store etterspørselen etter reiser i sommer, forteller salgssjefen.

Den nye kommunikasjonssjefen, Anne Mørk-Løwengreen, har 16 års erfaring som journalist i NRK, P4 og Amedia-eide Halden Arbeiderblad. De siste seks årene har hun arbeidet med strategisk kommunikasjon og markedsføring. Hun kom fra stilling som seniorrådgiver for innhold og kommunikasjon hos digitalbyrået Markedspartner.  

Kommunikasjonssjef for TUI i Norden, Adam Györki, er glad for å ha Mørk-Løwengreen på plass. 

– Anne kommer inn med lang erfaring i både journalistikk og kommunikasjon. TUI er underveis i en spennende reise, hvor vi ønsker å tilby nordmenn alle former for ferieopplevelser.  Anne blir en viktig brikke i arbeidet med å videreutvikle merkevaren vår strategisk, samtidig som hun er vår dyktige talsperson i medie-Norge, sier han. 

– Jeg gleder meg til å løfte fram alt det spennende TUI har å by på. Skal du ut på reise, skal vi være det første reiseselskapet du tenker på. Vi har store muskler i ryggen som en del av et internasjonalt konsern, noe som gir oss en innovasjonskraft få andre har på det norske markedet, sier Mørk-Løwengreen.

ANNONSE
Forrige artikkelFlyQuiz: Her klarer du ikke 10-rette! Hvilke flyselskap er det?
Neste artikkelSkoleklasser hadde samlet inn penger og betalt – Nå er flyselskapet konkurs