KOMMENTAR: I nesten 20 år fullt ut har vi servert våre lesere nyheter fra luftfarten, helt gratis, uten betaling og nærmest på frivillig basis. Vi arbeider knallhardt med å være først og best ute med nyheter fra luftfarten, og det er det vi ønsker å leve av.

Da vi i 2021 valgte å innføre brukerbetaling i en nettavis vi trodde aldri skulle ta seg betalt, var vi selvsagt spente på om det var noen som ville abonnere på oss. Nå kan vi se tilbake på et år med en helt klart tillit fra våre lesere.

Hangar.no har klart å nå målet for 2021 med over 500 abonnenter, og det er noe vi er utrolig takknemlig for. Nå ønsker vi å takke våre lesere og ikke minst alle som har valgt å gi oss denne tilliten, og kjøpt et abonnement.

Vi er en nisjeavis med et smalt tema, selv om det er mange som har sitt daglige arbeide innen luftfarten. Når vi ser at så mange av våre abonnenter er ansatte fra luftfarten spesielt flygende personell, vet vi at vi treffer rett med våre nyheter og tilbud til leserne.

Målet vårt er å være Norges kjappeste på luftfartsnyheter, beste og mest utfordrende nettavis for bransjen. Det skal vi evne med å være tett på fra det nasjonale til det internasjonale nyhetsbildet.

Når vi ser at også hver dag kommer det til flere nye abonnenter så er det en enorm motivasjon for å gjøre en enda bedre jobb. Det er det vi skal satse på fremover også, bedre jobb og bedre innhold, og det får vi til med hjelp av deg som abonnent som viser oss den tillitten.

På sikt håper vi å kunne få med oss flere som skal bidra med det journalistiske, og innholdet skal i løpet av 2022 utvides med blant annet podcast og en rekke andre nyheter. Vi har også lovet våre abonnenter en annen nyhet som er inkludert i abonnementet helt gratis, det blir det lansering av senere, så følg med.

Først og fremst følger vi med i en bransje som nå er i sin største utfordring, en pandemi som har sørget for å kaste bransjen tilbake flere tiår i trafikk. Vi skal være her og fortelle deg hvor det er jobber, hva som skjer, hvem som lanserer nye ruter, kjøper inn nye fly eller lanserer nye helikoptre.

Bredde er et stikkord for 2022, nå skal vi få mer med av det andre, ikke bare flyplasser, flyselskap og flytyper, vi skal også få med mer om helikoptre, militære fly og GA-trafikken.

Tusen hjertelig takk for at dere er med oss på reisen. Vi lover dere å hver dag kjempe for å skape den beste nettavisen for luftfartsbransjen.

I dag er vi så heldige å ha over 500 abonnenter, men vi har på ingen måte nådd taket. For oss er det bare å kjøre på videre, og inntektene kommer deg som leser til gode. Har du ikke fått tipset din kollega om Hangar.no enda? Gjør det i dag!

Hans Olav Nyborg
Redaktør

ANNONSE
Forrige artikkelFAA innfører forbud mot instrumentbasert landing på grunn av 5G
Neste artikkelGir seg som direktør for KLM