Flyselskapet Widerøe har inngått en strategisk avtale med APG som skal fungerer som selskapets General Sales Agent (GSA) i Storbritannia.
Samarbeidet er rettet mot å øke Widerøes markedsrekkevidde og fremme nettverket av tjenester i Storbritannia. I henhold til denne avtalen vil APG være ansvarlig for et bredt spekter av tjenester, inkludert salg, markedsføring, reservasjoner og billettering for Widerøe. Avtalen forventes å legge til rette for bedre service og assistanse til britiske agenter og kunder, og føre til økt kunnskap og salg av flyreiser mellom Storbritannia og Norge, heter det i en pressemelding.
-Viktigheten av å ha en god lokal representasjon for å tilby forbedrede tjenester og assistanse til britiske agenter og kunder står høyt i kurs hos oss. Widerøe er optimistisk med tanke på å ønske flere britiske passasjerer velkommen om bord og tror at denne avtalen vil føre til bedre kunnskap og økt salg av våre flyvninger mellom Storbritannia og Norge, samt på vårt omfattende nettverk i Norge, sier Kristin Gaustad, salgs- og markedssjef Leisure for Widerøe.