Hjelp i forbindelse med abonnement

Her får du noen tips og løsninger dersom du opplever problemer med ditt abonnement på Hangar+.

| Jeg får ikke logget inn på flere enheter

Du kan kun logge inn din konto på inntil tre enheter, f.eks en PC, en mobil samt et nettbrett. Logg ut en av enhetene for å flytte innloggingen over til en annen PC

| Jeg får beskjed om at jeg ikke kan logge inn fra denne plasseringen

Dersom du bruker abonnementet fra ditt bosted, og deler innlogging med noen som bor et annet sted i Norge, sperres den siste forsøkte påloggingen. Abonnementet er personlig og kan ikke deles med andre.

| Jeg får beskjed om at mitt abonnement er sperret

Dette kan skyldes at du ikke har fullført betalingen av fornyelse på abonnementet, eller at du har delt din innlogging med noen andre. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.

| Jeg får ikke til å logge inn

Sjekk øverst til høyre om ikke du allerede er logget inn, forsøk å logge ut andre enheter, eller ta kontakt med oss så hjelper vi deg å se på kontoen

| Jeg har betalt men har ikke mottatt brukernavn og passord?

Dette kan ta inntil 24 timer dersom betalingen din bruker tid på å bli registrert i vårt system avhengig av ditt type kort eller bank. Dersom du ikke har mottatt en velkomst e-post innen 24 timer ta kontakt med oss så ordner vi dette med en gang.

| Jeg har blitt abonnent, men ønsker å si opp dette

Dette kan du gjøre fra din konto, eller ta kontakt med oss.