Her får du noen tips og løsninger dersom du opplever problemer med ditt abonnement på Hangar+.
| Jeg sliter med å få laget passord som blir godtatt
Passordet må være et sterkt passord for å hindre at kontoen din lett blir hacket. Vi bruker et system som sjekker om passordet du ønsker å lage er benyttet før ande steder, om det er registrert i databaser over passord som er brukt til hacking, og dersom du får feil og passordet ikke godkjennes må du velge noe annet. I prinsippet er det følgende regel som gjelder:
- minst én stor bokstav,
- minst en liten bokstav,
- minst ett tall og
- minst ett ikke-alfanumerisk tegn, dvs ikke 0,1,2,3 – Bruk f.eks @,£,€ etc.
| Jeg har betalt men har ikke mottatt brukernavn og passord?
Dersom du har valgt å bestille et abonnement til ansatte innen luftfart, behandles dette manuelt. Dersom du ikke har registrert en e-postadresse hos din arbeidsgiver som @SAS.no eller @norwegian.no etc, så må du vente til du blir kontaktet av oss. Dersom du har valgt abonnement for studenter eller pensjonister mottar du først info med brukernavn og passord når du har sendt inn et ID-kort som bilde til post@hangar.no som bekrefter at du er studerende eller at du er pensjonist.
| Jeg får ikke logget inn på flere enheter
Du kan kun logge inn din konto på inntil tre enheter, f.eks en PC, en mobil samt et nettbrett. Logg ut en av enhetene for å flytte innloggingen over til en annen PC
| Jeg får beskjed om at jeg ikke kan logge inn fra denne plasseringen
Dersom du bruker abonnementet fra ditt bosted, og deler innlogging med noen som bor et annet sted i Norge, sperres den siste forsøkte påloggingen. Abonnementet er personlig og kan ikke deles med andre.
| Jeg får beskjed om at mitt abonnement er sperret
Dette kan skyldes at du ikke har fullført betalingen av fornyelse på abonnementet, eller at du har delt din innlogging med noen andre. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.
| Jeg får ikke til å logge inn
Sjekk øverst til høyre om ikke du allerede er logget inn, forsøk å logge ut andre enheter, eller ta kontakt med oss på post@hangar.no så hjelper vi deg å se på kontoen. Har du tastet feil passord tre ganger må vi åpne kontoen igjen for deg. Sjekk om abonnementet ditt er gyldihg eller om dette har utløpt.
| Når mottar jeg brukernavn og passord?
Dette kan ta inntil 24 timer dersom betalingen din bruker tid på å bli registrert i vårt system avhengig av ditt type kort eller bank.
Noen opplever at velkomstmailen legger seg i Søppelpost / Trash-mappen så sjekk denne før du tar kontakt med oss.
Dersom du ikke har mottatt en velkomst e-post innen 24 timer ta kontakt med oss så ordner vi dette med en gang.
| Jeg er abonnent, men ønsker å si opp abonnementet
Dette kan du gjøre fra din konto, eller ta kontakt med oss.