Flyselskapet SAS har i lengre tid holdt kampanjen Destination Uknown gående, nå har turen startet og denne helgen er det 180 Eurobonus-medlemmer som fikk avslørt at turen går til Athen i Hellas.

Konseptet skapte en enorm interesse og mer enn 1000 EuroBonus-medlemmer ble med i løpet av minutter etter å ha hørt om det. Til slutt meldte 6070 medlemmer seg inn før konkurransen stengte.

Seter på denne unike flyvningen, med avgang i dag 5. april kl. 09.25 fra København og retur 8. april, ble solgt eksklusivt til EuroBonus-medlemmer, med bestillinger kun med poeng. I tillegg har SAS reservert seks seter til en konkurranse, og har tiltrukket seg over 20.000 påmeldte.

Lanseringen av “Destination Unknown” understreker SAS forpliktelse til innovasjon og kundesentrerte tilbud i den post-pandemiske epoken. Med “Destination Unknown” tilbyr vi våre medlemmer en mulighet til å legge ut på en oppdagelsesreise og skape nye trender og sette en ny reisestandard , sier Paul Verhagen EVP & Chief Commercial Officer i SAS.

Den store interessen for dette konseptet har inspirert oss til å vurdere å integrere det i fremtidige reisetilbud, og understreker viktigheten av innovasjon i dagens reiselandskap. For mange reisende er det ikke bare reisemålet, men også reisen som betyr noe, legger han til.

ANNONSE
Forrige artikkelGardermoen: Ble fratatt alkohol – spyttet på kabinansatte
Neste artikkelBer departementet gripe inn overfor danske DAT