Singapore Airlines (SIA) løfter i dag sløret rundt en rekke forbedringer i flyselskapets populære Premium Economy Class. Oppgraderingen inkluderer et forbedret og utvidet mat- og drikketilbud, et nytt amenity kit, samt nytt porselenservise. Den nye Premium-opplevelsen tilbys ombord flyvninger mellom København og Singapore fra den. 31 mars 2024. 

Singapore Airlines’ oppgradering av Premium Economy Class er den første større endringen siden tilbudets lansering i 2015. SIAs Premium Economy-klasse er kjent for suveren bekvemmelighet, økt komfort og ekstra personlig plass, til en god pris. Nå blir reiseopplevelsen enda mer Premium. 

Fra den 31. mars kan reisende ombord SIAs Premium Economy Class like etter take-off nyte et glass Charles de CazanoveBrut Tradition NV Champagne, for så å ta en titt i den innbydende menyen bestående av et bredt og forbedret tilbud mat, snacks og drikkevarer. 

Som del av utvidelsen har SIA utviklet 200 nye forretter, hovedretter og desserter. SIAs vineksperter har utvidet vintilbudet, og menyen til det ettertraktede Book the Cook-konsept, som må bestilles før avreise, inneholder nå tjue ulike retter å velge mellom. Alle måltider serveres på en ny, spesialutviklet serie lettvektsporselen med en elegant og moderne look. 


Ombord flyreiser på over 7 timers varighet blir passasjerer tilbudt et amenity kit som er eksklusivt designet til SIAs Premium Economy Class i samarbeid med Out of the Woods. Amenity kittet er framstilt av miljøvennlig (FSC)-sertifisert materiale, og består av en sovemaske, et par slippers i resirkulert PET-materiale, samt en leppepomade i bionedbrytbar emballasje. Andre toalettartikler, som tannbørste-kit og kremer, vil fortsatt være tilgjengelig ombord flyets toalett. 

— Vår Premium Economy Class har vært populært blant våre passasjerer siden lanseringen i 2015, takket være ekstraordinær komfort og romsligheten flyklassen tilbyr. Vi streber bestandig etter å forbedre og fornye vår reiseopplevelse, og de nye forbedringene og produktnyhetene i Premium Economy er resultatet av tilbakemeldinger og ønsker fra våre kunder. Jeg ser fram til å introdusere reisende fra Norden til en enda bedre Premium og personlig reiseopplevelse ombord våre fly, uttaler Jagdish Bhojwani, General Manager for Singapore Airlines i Norden
ANNONSE
Forrige artikkelSverige: Forsetter med 50 prosent rabatt på SAF
Neste artikkelFAA undersøker manglende panel på Boeing 737-800 fra United Airlines