Passasjerene og mannskapet ombord i et Airbus A330 fra selskapet Hawaiian Airlines, fikk nok en følelse av å gjennomføre en reise som aldri tok slutt.

Da flyet tok av fra Los Angeles med kurs for Maui 1. februar i år, ante nok de som var ombord lite om at de flere timer senere var tilbake på samme flyplass, for tredje gang på samme flytur.

Kort tid etter at flyet tok av første gang, valgte pilotene og snu og returnere på grunn av tekniske problemer. Etter to timer var flyet tilbake i Los Angeles, for så å få en tekniker til å jobbe med flyet. Så bar det avsted igjen med kurs for Hawaii.

Etter rundt en time i luften, ble det på nytt tekniske problemer med flyet. Dermed gikk turen tilbake til Los Angles.

Etter et kort opphold på bakken, ble det annonsert at nå var alt klart for å prøve en tredje gang. Da kom flyet så langt som til rullebanen, og der stoppet det, tekniske feil på nytt, og retur til terminalen, avgangen ble så kansellert.

Flyselskapet har beklaget overfor passasjerene og skal ha tilbudt alle ombord kompensasjon for den avlyste flyvningen.

I følge CNN er det snakk om en mindre teknisk feil, men ettersom flyet bruker ETOPS for flyvning over hav og vann, skal det lite til før flyet returnerer i følge teknisk sjef i flyselskapet.

Måtte returnere til flyplassen to ganger, og avbryte flyvningen en tredje gang. Flightradar24.com

Se også

Passasjerer raser etter konkursen i Flybmi lørdag

Lørdag var det over og ut for det skotske flyselskapet Flybmi (British Midland Regional). …